Časté otázky

1. Mohu poslat zařízení na opravu a jakým způsobem? 

Samozřejmě, ideální zaslání je prostřednictvím služby "Zásilkovna" k tomu potřebujete moje jméno, příjmení, email, telefonní číslo a pobočku zásilkovny :

Martin Finda, martin.fincx@gmail.com, 607090615, pobočka zásilkovny například :  Vytiskni.cz, s.r.o. ,Poděbradova 928/4, 430 01 Chomutov 

Nebo "Zásilkovnou" či "Poštou"  na adresu : Martin Finda, Meisnerova 1899/32, Chomutov, 430 01, tel.: 607090615

2. Máte otevřeno i o víkendu?

Ano v sobotu i v neděli je otevřeno krátce od 10:00 do 12:00h, ale doporučuji si domluvit předání zařízení, nebo rychlou opravu předem ve všední dny, Víkendové dny jsou určené zejména pro převzetí předem domluvených oprav, nebo domluvených rychlejších oprav pro zákazníky, kteří jsou ve všední dny zaneprázdnění. Lze se domluvit samozřejmě i jinak. Stačí prostě zavolat 607090615 a domluvit si postup

3. Jaká je provozní doba servisu a kde ho najdu? 

I přesto, že informace najdete opravdu na všech sociálních sítích, google, seznamu a dalších stránkách tak pro upřesnění i zde. Provozní doba servisu je od Po-Pá 9:00-18:00h So-Ne 10:00-12:00, u provozovny najdete zvonek s kameře, který můžete použít, v případě nepřítomnosti volejte 607090615. Adresa provozovny Meisnerova 1899/32, Chomutov, 430 01 (naproti VZP).

4. Můžete zpracovat protokol o poškození pro pojišťovnu?

Ano, na žádost zpracuji servisní protokol s diagnostikou pro potřebu pojišťovny a to na základě dodání poškozeného zařízení. Protokol obsahuje vše nezbytné a na jeho základě můžete žádat o pojistné plnění. Protokoly vypracuji pro všechny pojišťovny v ČR.